czwartek, 3 maja 2012

W lekkim stylu

taak....uszyłam coś nowego i muszę się tym..pochwalić (?). Sesja robiona na działce, jak zazwyczaj ^^
Na tych zdjęciach chciałam przedstawić lekkość spódniczki, jaką "modelka" ma na sobie. Co prawda, dopiero teraz zauważyłam, że czarne rajstopy do tego nie bardzo pasują, ale już nic nie poradzę ;P A strój oczywiście jest na wiosnę/lato ;)



a tutaj nowa fryzurka (chwilowa ^^):



W tym samym poście, chcę także przedstawić sesję dla kobiet, które lubią czuć się "na luzie" Spodnie wykonane są z materiału przypominającego jeans, z małymi kratkowymi wstawkami, bluzka zaś ze zwykłej białej tkaniny ;) (z bluzki nie jestem zadowolona, za mocno ją wycięłam...)



Muszę jeszcze na koniec dodać, że zaczęłam zajmować się czymś dość nietypowym. Jak już we wcześniejszych postach wspominałam, robię butki dla lalek, na początku były z materiału przypominającego skórę, lecz teraz przerzuciłam się na coś lepszego, otóż z miękkiego drewna, nożykiem wycinam kształt podeszwy jaki potrzebuję (tak jak to było z modeliną, tylko że z drewna jest troszkę trudniej) następnie szlifuję ją pilniczkiem czy papierem ściernym taty :P doklejam małe paseczki, może jakieś ozdóbki i gotowe. Modne w tym sezonie koturny:


  





 


 (kolejność jest przypadkowa)
Bardzo dziękuję za uwagę, pozdrawiam i mam nadzieję że się podobało? ;)

18 komentarzy:

  1. Podoba się podoba :)Moim zdaniem rajstopki pasują jak najbardziej!!!!Koturny fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co do tych rajstop...to wydaje mi się że lepiej byłoby bez nich ;) skoro tytuł posta to "w lekkim stylu" to rajtki tak sobie pasują ;P

      Usuń
  2. Świetne ciuszki i koturny!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo udane stylizacje. Podoba mi się ta brązowa spódniczka w połączeniu z białym topem- super. A Twoje buty na koturnie są rewelacyjne. Obrałaś dobry kierunek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi słyszeć takie słowa ;)) bardzo dziękuję za szczerą ocenkę ^^ a koturny, to myślę że będą jeszcze ładniejsze niebawem...będę się bardziej starać no i oczywiście wymyślać nowe kroje butków ^^

      Usuń
  4. Buty są rewelacyjne! Ogółem jesteś niesamowita i niezwykle pomysłowo. Gratuluję inicjatywy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. :D. Pierwszy zestaw jest zaje ^^. Drugi koocham <3. Buciki- możesz być następcą Louboutin'a : D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taak,tylko on (jeśli się nie mylę) robi butki z czerwoną podeszwą, chyba muszę zacząć :P

      i bardzo dziękuję za miłe słówko ^^

      Usuń
  6. Zdjęcia mnie powalają .. są świetne ! buty z kokardką są boskie ! muszę takie mieć dla moich Fash :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :O dziękuję ^^ Musisz mieć? czy to znaczy że też będziesz robiła? Jakby co to bardzo chcę je zobaczyć ^^ pozdrawiam i dziękuję za miły komentarz :)

      Usuń
  7. Zdjęcia piękne, spódnica cudna.... ;p
    Koturny niezłe ;D
    Hehe z modeliny, że na to nie wpadłam ;)
    Też lepię z modeliny, ale nieco inne rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję. Miło że Ci się podoba :) Taak, z modeliny lepiłam, ale nie zawsze mi to wychodziło. To się łamały, to były matowe i nie dopasowywały się do nogi lalki :/ a drewno jest lepszym materiałem na takie rzeczy. Przynajmniej wszystko mogę wyszlifować ładnie jak chcę :)

      Usuń
  8. Ciuchy bardzo fajne, koturny niesamowite.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne te nowe ciuszki :) Koturny wymyśliłaś fantastyczne, te z kokardami mnie uwiodły :)))
    Ciekawa jestem, z jakiego drewna je robisz?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm szczerze mówiąc sama nie wiem... Mój tata lubi rzeźbić i kiedyś zobaczyłam jego narzędzia i kawałek kory, ale z jakiego drzewa to była kora to Ci nie powiem bo niestety nie wiem :/ No i tak w jedną chwilkę wyrzeźbiłam dwa takie same butki przykleiłam kawałek "skóry" i... teraz mam co gubić. Co chwilę szukam tych butków :P również pozdrawiam :)

      Usuń